Sadarbojoties ar profesionālu pasniedzēju ekspektē šādu attieksmi un standartus:
Tiek ievēroti un respektēti sesijas laiki un garumi, kā arī sesiju atcelšanas (pārcelšanas) politika. Tas parasti tiek komunicēts individuāli katram pasniedzējam atbilstoši viņa pasniegšanas formātam un specifikai.
Ekspektē papildināt savu pieredzi ar pasniedzēja piedāvātajiem semināriem, retrītiem un grupu mentoringu, lai gūtu maksimālu pilnvērtību no modalitātēm, kuras spēj notranslēt konkrētais profesionālis.
Sesiju laikā pasniedzējas iemāca klientam elementāras prasmes, tehnikas un zināšanas, lai spētu praktizēt patstāvīgi starp sesijām. Ekspektē mājasdarbus. Tas palīdz klientam progresēt starp sesijām un uztur vajadzīgo pozitīvo attieksmi, lai neatkristu atpakaļ pēc izaicinošiem brīžiem. Katra pasniedzēja galvenais uzdevums ir pēc iespējas ātrāk iemācīt klientam enerģētisko elpošanu patstāvīgi, lai spētu to izmantot jebkurā dzīves posmā un būtu efektīvs pašdziedināšanās un pašatjaunošanās instruments uz mūžu.
Pofesionāls pasniedzējs būs atvērts, lai padarītu savu pakalpojumus pieejamākus pēc iespējas visiem, taču svarīgi ņemt vērā arī pasniedzēja nišu, klienta izaugsmes līmeni un gatavību paņemt pasniegto informāciju un enerģiju. Katram pasniedzējam ir savi dzīves standarti un vajadzības, kas noteiks sesiju izmaksas. Izmaksas svarīgi redzēt no gūtās rezultāta vērtības, līdz ar to jāuzdod jautājums katram pašam - cik vērtas ir manas attiecības, mana veselība, mans miers, mana finansiālā labklājība, karjeras nākamais solis utt.
Klienta uzticība ir pats svarīgākais aspekts. Uzticība vairo atvēršanos. Atvērtība var izgaismot ceļu. Labi sagatavots pasniedzējs apzinās konfidencialitātes svarīgumu un nekad nedalīsies ar Tavu informāciju, izņemot atsevišķus gadījumus, ja notiek supervīzijas un tas ir relevanti pasniedzēja izaugsmei, bet šajos gadījumos nekad netiek minēti vārdi vai jebkādi citi klienta dati.
Pasniedzējs uztur kontaktus ar saviem mentoriem un komūnu, lai pats konstanti atjaunotos un progresētu savā izaugsmē. Viens no principiem ir "Praktizē to, ko pasniedz". Rādīt priekšzīmi ir ļoti svarīgs un motivējošs faktors pasniedzēja izaugsmei. Tāpat jāpiemin, ka pasniedzējam nav obligāti jāvar sasniegt klienta uzstādītie mērķi tā kā tas saistīts ar katra pasniedzēja individuālo izaugsmes ceļu un dvēseles evolūcijas aspektiem.
Harmoniskas un profesionālas attiecības starp pasniedzēju un klientu. Katra pasniedzēja talants būs atrast vislabāko un optimālāko pieeju, kā komunicēt un radīt vislabākos rezultātus. Katrs pasniedzējs tiecās redzēt klientā viņa augstāko potenciālu un atbilstoši komunicēt veidā, kas ir abpusēji pieņemams un ērts. Laipnība, smaids un pozitivitāte ir bieži pamats vislabākai sadarbībai. Mēs neticam akmens nopietnām sejām, lai turētu robežas. Profesionāls pasniedzējs pratīs nobalansēt starp lietišķumu un emocionālu pieejamības sajūtu, kas ir viens no sirds komunikācijas principiem.
Sākoties sadarbībai, pasniedzējs parūpēsies, ka ir pieejams vismaz uz 10 sesijām. Vislabākie rezultāti notiek tikai ilgtermiņā un pasniedzējs noteikti parūpēsies, lai klientam būtu pieejams atbalsts visas sadarbības laikā. Atsevišķos gadījumos var tikt veikta pasniedzēju maiņa pēc 5 sesijām, ja klientam labāk piemērots cits pasniedzējs, piemēram gadījumā, kad sieviete nav gatava vēl atvērties pretējā dzimuma pasniedzējam dēļ pagātnes negatīvās vai traumatiskās pieredzes. Šādos gadījumos pasniedzējs ieteiks veikt sesijas ar citu pasniedzēju (piemēram sievieti), lai gūtu uzticību un tad atgriezties, lai šo uzticību nostiprinātu.
Profesionāli pasniedzēji vienmēr turēs un tieksies uz augstas kvalitātes sesijām, kā arī nodrošinās savu pieejamību un atbalsta grupu (platformu), kur cilvēki var uzdot jautājumus un iespēju regulāri satikties.
Tīras telpas turēšana. Pasniedzējs atbild un rūpējas par savu fizisko, emocionālo, mentālo un garīgo veselību. Telpa, kurā notiek seanss ir atbilstoši sagatavota gan fiziski (temperatūra, gaismas, gaisa kvalitāte), tā arī enerģētiski (piem. astrālā tīrība un enerģētiskā drošība).